اگر به در و دیوارهای شهر نگاه کرده باشید احتمالا با بنرهای تبلیغاتی آپتل مواجه شده اید؟! آیا می دانید این تابلوها بیانگر چه هستند؟ بله درست حدس زده اید، اپراتور چهارم ایران به نام آپتل در راه است.

شرکت نگین ارتباطات آوا در ابتدا مبادرت به تولید و توزیع نرم افزاری جهت کارهای پرداختی و بانکی از قبیل انتقال پول، خرید شارژ و … نمود. بعد از مدتی حالا روابط عمومی نگین ارتباطات آوا از راه اندازی یکی از هوشمندترین شبکه های نسل جدید اپراتورها در ایران را خبر داده. سیم کارت های آپتل از سیم کارت های نسل جدید (یوسیم) با قابلیت های برقراری مکالمه، تبادل پیامک و دسترسی به اینترنت های پرسرعت ۳G، ۴G، ۴.۵G و LTE هستند.

 

مرتبط: اینترنت نسل ۴.۵ چیست؟

 

روابط عمومی این شرکت همچنین از توزیع این سیم کارت ها با پیش شماره ۰۹۹۹۱ خبر داده. قیمت اولیه سیم کارت های عادی این اپراتور (به معنای روند نبودن شماره آن) ۱۷۳هزار تومان است که از طریق نرم افزار آپ قابل خریداری است. همچنین این سیم کارت برای مشترکین نمونه و وفادار آپ (کسانی که حداقل سه ماه این نرم افزار را نصب کرده باشند یا از اولین استفاده آنها از کد دستوری *۷۳۳# گذشته و همچنین در ۶ماه قبل حداقل ۲۰ تراکنش با آپ دارند)

این اپراتور از اپراتورهای مجازی MVNO می باشد که در تاریخ دهم اسفند ماه سال ۱۳۹۵ پروانه اپراتور مجازی را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور گرفته است. سیم کارت های آپتل در تمام نقاط ایران آنتن خواهند داد (هر جایی که هر یک از سه اپراتور دیگر آنتن داشته باشد)

منبع: تعمیر موبایل در محل دیجی دکی