البان، تعمیرات موبایل ، تعمیرات لپ تاپ

لذت تعمیرات موبایل جلوی چشمانتان ، البان

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

با این لنز چشمی مجهز به دوربین عکاسی سونی از همه چیز و همه جا عکس بگیرید

لنز چشمی به احتمال خیلی زیاد دوربین عکاسی نسل آینده در دست بشر خواهد بود. در حالا حاضر شرکتهای بزرگی همچون گوگل و سامسونگ در این زمینه اختراعاتی را ثبت کرده اند. اما آخرین و پیشرفته ترین ثبت اختراع مربوط به شرکت سونی می باشد.

مرتبط: رقابت در ثبت اختراع توسط شرکتهای مختلف

تقریبا حدود یک سال پیش شرکت سونی اختراعی ثبت کرده است که یک لنز چشمی است با قابلیت عکاسی. البته گوگل در سال ۲۰۱۴ این کار را کرده و شرکت سامسونگ نیز تقریبا یک ماه زودتر از شرکت سونی. همگی در این تلاش هستند که چشمان ما را تبدیل به دوربین عکاسی بکنند.

Eye-Lens-Camera-DigiDoki

لنز چشمی دوربینی سونی، دیجی دکی

اما با توجه به آنچه ثبت شده است، اختراع سونی از در میان این سه اختراع پیشرفته تر و کارآمدتر بشمار می رود. لنز چشمی دوربین عکاسی سونی نه تنها قابلیت عکاسی، ذخیره سازی و انتقال را دارد، بلکه با توجه به آنچه ثبت شده است به فوکوس خودکار، بزرگنمایی، کنترل اندازه دهانه و حتی پایدار کننده تصویر مجهز است.

مرتبط: مشخصه های یک دوربین خوب

در مورد نحوه عکس گرفتن این لنز چشمی نیز همانند رقبای پیشین خود با یک چشمک خاص عکس می گیرد. در مقاله ثبت شده برای این اختراع آمده که این لنز می تواند چشمک خاص را از چشمک عادی تشخیص دهد. اما نکته ای که هنوز جای سوال دارد، نحوه استفاده از سایر امکانات آن است.

در مقاله ثبت شده در مورد قابلیت های فوکوس خودکار، بزرگنمایی، کنترل اندازه دهانه و پایدار کننده تصویر از این لنز توضیحات کاملی آورده شده، اما به روشنی معلوم نیست که چگونه می توان این قابلیت ها را کنترل نمود.

نکته جالب اینجاست که پیش از این شرکت گوگل یک عینک هوشمند معرفی کرده بود که قابلیتهای اتصال به اینترنت و تصویربرداری را نیز داشت، اما به دلایل امنیتی و جانی استفاده از آن با استقبال مواجه نشد. اما حالا که سرمایه گذاریها و حرکت رو به لنز چشمی دوربین شونده شده است، باید دید که چگونه می توانند بعد از کلی تلاش این اختراع خود را در سطح عموم گسترش دهند.

به نظر شما یک لنز چشمی که دوربین هم هست چه کاربردهایی می تواند داشته باشد؟

 

 

لینک تلگرامی این پست: https://t.me/DigiDoki_News/267

OpenInTelegram-DigiDoki


منبع: تعمیر اپل در کرج ، دیجی دکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البان elbaan

امکان تماس صوتی تلگرام در ایران نیز فعال شد

چندی پیش درباره آخرین به روز رسانی تلگرام و امکان تماس صوتی تلگرام مطلبی گذاشت شد. همچنین عنوان شد که بدلیل احتمال ضرر رسیدن به اپراتورهای داخلی، نهادهای مربوطه درحال بررسی فعال شدن این امکان تلگرام در داخل بودند که نکند اپراتورها متضرر شوند.

مرتبط: آخرین به روز رسانی تلگرام

بلاخره بعد از چند روز نشست و بررسی، نهادهای مربوطه به این نتیجه رسیدند که احتمالا تماس صوتی تلگرام ضرری برای اپراتورها نخواهد بود و کاربران با استفاده از آن و پولی که پای اینترت خطشان می دهند هزینه ای معادل یا بیشتر از تعرفه مکالمات اپراتورها خواهند پرداخت.

مرتبط: تعرفه ها در اپراتورهای مختلف داخلی

اما لطفا در فعالسازی آن صبور باشید و فریب کنالهای سودجویی که برای اینکار پول می گیرند را نخورید. گزارش شد که کانالهایی با گرفتن مبلغی پول، این امکان را برای کاربران فراهم می ساختند! اما اصلا این کار لازم نیست.

Telegram call settings- DigiDoki

تنظیمات تماس صوتی تلگرام، دیجی دکی

ابتدا باید تلگرام خود را به آخرین ورژن به روز نمایید و سپس شخصی که برایش این امکان فعال شده باید با شما تماس بگیرد تا این امکان برای شما نیز فعال شود
در ابتدا گزینه تماس فعال می شد اما هنگام کانکت شدن، همچنان مشکلی وجود داشت که این مسئله هم با گذشت زمان و احتمالا کاهش مراجعات ایرانی ها و در نتیجه کاهش ترافیک روی سرورهای تلگرام، رفع شد.

به احتمال زیاد اگر کمی بیشتر صبور باشید، این امکان به مرور زمان خودبخود برایتان فعال خواهد شد.

اتفاق جالب و البته نه چندان دور از انتظار، فیلتر شدن این امکان توسط اپراتورها برای مدتی محدود بود! بدین ترتیب که اگر با اینترنت خط می خواستید تماس برقرار کنید، موفق نمی شدید، اما با وای فای منزلتان می توانستید. که البته این فیلتر شدن نیز بعد از زمانی محدود برداشته شد.

مرتبط: تماس صوتی و تصویری حتی با ضعیفترین اینترنت

بنظر شما چرا باید در ایران این قبیل اخاذی ها وجود داشته باشند و چرا مردم ما فریب این گونه چیزها رو می خورند؟

 

لینک تلگرامی این پست: https://t.me/DigiDoki_News/269

OpenInTelegram-DigiDoki


منبع: تعمیر آیفون در کرج ، دیجی دکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البان elbaan

فروش باورنکردنی نوکیا ۶ نقره ای

شرکت نوکیا بعد از ادغامش با شرکت اچ ام دی گلوبال، مجددا جان تازه ای گرفته و حالا با فروشهای بالا و سریع خود رکورد شکنی می کند. نوکیا ۶ نقره ای چندی پیش در کشور چین به فروش گذاشت هشد و در عرض چند دقیقه تمام شد!

مرتبط: بازگشت نوکیا

نوکیا ۶ ۶۴ گیگی با قیمت ۲۴۶ دلار و نوع ۳۲ گیگی آن با قیمت ۲۱۷ دلار در ۵ آوریل پیش فروش شد. براساس تعداد پیش فروشی این شرکت تعداد بیشتری را در تاریخ ۱۱ آوریل به بازار آورد. و جالب اینکه تمام این گوشیها در عرض چند دقیقه به فروش رفتند.

مرتبط: ویژگی های یک دوربین خوب

اما نوکیا ۶ نقره ای چه ویژگیهایی دارد؟ نوکیا ۶ دو سیم کارته، با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، رم ۳ گیگی، باطری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و هشت هسته ۱.۴ گیگاهرتزی، اندروید ۷.۱.۱ (آخرین ورژن اندروید) و قابلیت خوردن حافظه جانبی یک گوشی میان رده قیمتی در حد خیلی عالی به شمار می رود. خوانندگان عزیز دیجی دکی حتما قابلیت وضوح تصویر نوکیاهای قدیمی را در نور شدید خورشید به یاد دارند. نسل های جدید نوکیا نیز از این ویژگی مطلوب بهره می برند. ضمنا شرکت اچ ام دی مدعی است ویژگی ضدضربگی گوشیهای نوکیا، به اصطلاح تانک، در نسل های جدید آن نیز وجود دارد!

در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۷، شرکت اچ ام دی گلوبال، گوشیهای نوکیا ۳، نوکیا ۵، نوکیا ۶ و نوکیا ۳۳۱۰ جدید را به جهان معرفی کرد. این محصولات قرار است در اواخر نیمه اول سال جاری در بازار جهانی عرضه شوند. استقبال کم نظیری که از نوکیا ۶ نقره ای در چین اتفاق داد، نوید بازاری بسیار خوب برای این گوشی ارزان و خوب را در بازارهای کشورهای دیگری نظیر امریکا و کشورهای اروپایی نیز می دهد.

آیا شما از محصولات جدید نوکیا استقبال خواهید کرد؟

 منبع: تعمیرات اپل در کرج ، دیجی دکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البان elbaan

اندروید باهوش خود را باهوش تر و باحالتر کنید

گوشی های اندروید باهوش هستند، اصطلاحا گوشی هوشمند، اما گوشی هوشمندتر بنظر خیلی جالبتر بیاید. یعنی گوشی با توجه به مکان شما، کاری که انجام می دهید، اقدامی که می کنید و … بفهمد که دوست دارید چه کاری با او داشته باشید و آن کار را در دسترس شما قرار می دهد. یک آیکون روی صفحه خانه گوشی بوجود می آید و با توجه به پارامترهایی گوشی می فهمد که شما دوست دارید چه گزینه ای در دسترستان باشد و آن آیکون را به آن تبدیل می کند و دیگر لازم نیست در میان انبوه نرم افزارها بدنبال نرم افزار مورد نیازتان بگردید!

مرتبط: شخصی سازی گوشی اندروید

دوست دارید گوشیتان این چنین باهوش شود؟ پس به ادامه پست توجه کنید:

هوشمندتر کردن گوشی به راحتی و تنها با یک نرم افزار امکان پذیر است، نام این نرم افزار (Contextual App Folder (CAF می باشد. همانطور که گفته شد این نرم افزار فولدر متغیری ایجاد می کند که با توجه به شرایط برای راحتی بیشتر شما تغییر می کند.

مرتبط: دکمه پاور خرابتان را با این نرم افزار دور بزنید

وقتی این نرم افزار را نصب نمایید، نه حالت مختلف می توانید برای آن تعریف کنید که این فولدر در هر حالتی به چیز خاصی که می خواهید تبدیل شود. این حالتها می تواند اتصال هندزفری باشد یا رفتن به مکانی! به وسیله این نرم افزار می توانید در وقت و انرژی صرفه جویی کرده و بلافاصله کاری را که می خواهید انجام دهید.

مرتبط: با اینترنت اشیا همه چیزها باهوش می شوند

بعد از نصب و باز کردن نرم افزار یک حالت دیفالت می بینید و یک علامت مثبت در پایین سمت راست صفحه. با زدن روی علامت مثبت می توانید برای حالتهایی تعریف داشته باشید. حالتها و تغییرات قابل درک توسط این نرم افزار در حال حاضر عبارت اند از: هدفون، موقعیت مکانی، وای فای، بلوتوث، شارژ شدن، تماس، زمان، اعلامیه و دیفالت. با توجه به این سناریوها و تغییراتی که در آنها ایجاد می شود می توانید یک حالت برای تغییر فولدر تعریف کنید.

CAF, DigiDoki

CAF, DigiDoki

بعد از زدن علامت مثبت، روی پارامتری که مورد نظرتون هست بزنید و اپ مورد نظرتون را تعریف کنید که در آن فولدر پیش فرض نمایان شود. نکته قابل توجه این هست که ویجت CAF باید در صفحه خانه گوشیتان موجود باشد تا این نرم افزار به درستی کار کند.

CAF, DigiDoki

CAF, DigiDoki

تنظیمات دیگری هم در این نرم افزار وجود دارد که امتحان کردن آنها را به شما خواننده گرامی میسپارم.

لینک دانلود:

download googleplay DigiDoki

لطفا ما را از تجربیات خودتان با این نرم افزار یا نرم افزارهای مشابه برای داشتن گوشی اندروید باهوش تر آگاه کنید.


منبع: تعمیرات در محل در کرج ، دیجی دکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البان elbaan

آرایشگر حرفه ای شوید تنها با استفاده از این نرم افزار

پیش از این برای خانمهایی که به ظاهرشان اهمیت می دادند و دوست داشتند آرایشهای گوناگون را روی چهره خودشان امتحان نمایند یک نرم افزار معرفی کردم. حال در این پست می خواهم برای بانوان محترم، نرم افزاری را معرفی کنم که به واسطه آن می توانند نکات مفیدی در رابطه با آرایش و مانیکور کردن را به صورت مرحله ای و تصویری فرا گیرند و پس از مدتی به کمک آن تبدیل به یک آرایشگر حرفه ای شوند.

مرتبط: امتحان کردن آرایش قبل از اجرا

   Eyes Makeup Tutorial- DigiDoki

آموزش آرایشگری، دیجی دکی

نام این نرم افزار Eye Makeup Tutorial هست که به صورت تصویری بیان می کند که در هر مرحله چه کارهایی باید انجام دهید. زبان آن انگلیسی است اما چون مصور است برای دوستانی که کمی با اصطلاحات انگلیسی آرایشگری آشنا نیستند مشکل ساز نخواهد بود.

مرتبط: انتخاب بهترین لباس با استفاده از نرم افزار

لینکهای دانلود آن:

download appstore download googleplay DigiDoki


منبع: تعمیرات آیفون در کرج ، دیجی دکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البان elbaan

درباره محصولات قرمز اپل (RED) چه می دانید؟

حتما محصولات قرمز اپل و اخبار مربوط به آن را در جاهای زیادی دیده اید. اما این رنگ قرمز به این صورت چه داستانی در پشت خود دارد؟

شرکت اپل به مدت ده سال است که محصولاتی را به رنگ قرمز تحت عنوان محصولات قرمز (RED) را می فروشد و سود حاصل از آن را مستقیما جهت هزینه های مربوط به مشاوره، تست و درمان روشهای پیشگیری انتقال ویروس ایدز (HIV/AIDS) از مادر باردار به جنین داخل شکم او می شوند، صرف می کند.

apple-red-products-DigiDoki

محصولات قرمز اپل، دیجی دکی

مردم کشورهای غنا، لسوتو، رواندا، آفریقای جنوبی، سوئیس، تانزانیا، کنیا و زامبیا از این طرح خیریه پیشگیری از انتقال ویروس ایدز بهره می برند. به گفته شرکت اپل، هر یک دلار خرید شما، معادل سه روز کمک هزینه برای داروهای نجات بخش پیشگیری از انتقال ایدز می باشد.

مرتبط: نحوه تشخیص تقلبی و اصلی بودن کابل و شارژر آیفون

شرکت اپل گزارش داده که از راه فروش این محصولات قرمز (RED) تا به حال بیشتر از ۱۳۰ملیون دلار کمک و آن هم به صورت مستقیم به این پروژه رسیده است.

آخرین محصول اپل که از این دسته محصولات به شمار می رود، آیفون ۷ قرمز iPhone 7 (PRODUCT)RED می باشد که به تازگی به بازار ایران هم وارد شده است. البته در ابتدای ورود به ایران قیمت بسیار بالایی داشت ولی کم کم با گذشت زمان قیمت آن کاهش یافت. البته کمی گرانتر بودن این محصول دلیل خاص خودش را دارد که به تفصیل در بالا معرفی کردم.

البته مراقب باشید که مبلغ زیاد پرداختی توسط شما در ایران، به معنای کمک بیشتر به این کار شرکت اپل نیست بلکه به معنای سود بیشتر برای فروشندگان این محصول است، چراکه این محصولات با همان قمیت ثابت از کشورهای خارجی تهیه و به صورت قاچاق رسمی وارد ایران می شوند!

مرتبط: وضعیت اپل در ایران

به نظر شما آیا این کار اپل، کار خوبی است و آیا شما به این خاطر حاضر هستید از محصولات قرمز اپل خریداری کنید؟

منبع: تعمیرات آیفون در کرج ، دیجی دکی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البان elbaan

بروز رسانی جدید امنیتی برای گوشی بداقبال سامسونگ، گلکسی نوت ۷

بعد از مشکلاتی که گلکسی نوت ۷ در مورد آتش گرفتن هنگام شارژ شدن داشت، شرکت سامسونگ اقدام به جمع آوری این گوشیهای از دست کاربران کرد و درصدد جبران خسارات ناشی از خرابی آن برآمد.

مرتبط: منفجر شدن گلکسی نوت ۷

بعد از آنکه علت آتش گرفتن این گوشیها نقص فنی در باطری آنها عنوان شد، در ابتدا شارژ گوشی تا تنها ۶۰ درصد ظرفییت آن مجاز شد، بدین معنا که با یک به روز رسانی نرم افزاری، گوشی نمی توانست بیشتر از ۶۰ درصد شارژ شود. اما حالا شرکت سامسونگ به روز رسانی دیگری ارائه خواهد کرد که به واسطه آن، این گوشی پر دردسر دیگر شارژ نخواهد شد.

مرتبط: دلیل انفجار گوشی

شرکت سامسونگ اعلام کرده که ۹۷ درصد از گوشیهای گلکسی نوت ۷ از دست کاربران جمع آوری شده اند، و تنها ۳ درصد دیگر باقی مانده که هنوز سامسونگ موفق به جمع کردنشان نشده. بنابراین برای این ۳ درصد راهکاری را اتخاذ نموده تا مشکلی برایشان پیش نیاید. بهترین راه حل (که در واقع از زاویه ای می توان گفت، پاک کردن صورت مسئله) عدم امکان شارژ شدن گوشی است که در به روز رسانی نرم افزاری این گوشی این مهم اتفاق خواهد افتاد.

note7-DigiDoki

عدم شارژ گلکسی نوت ۷، دیجی دکی

مرتبط: سرانجام نوت ۷

دوستداران گوشیهای بزرگ و با تکنولوژی سامسونگ مجبور شده اند از گلکسی نوت ۷ چشم پوشیده و با اس ۷ اج سر خود را گرم کنند. این نقیصه سامسونگ را واداشت تا گوشیهای اس ۸ خود را در دو سایز بزرگ ۵.۸ و ۶.۲ اینچی وارد بازار کند.

گفتنی است که پرچمداران اس ۸ و اس ۸ پلاس سامسونگ تا یکی دو هفته آینده روانه بازار شوند.

فکر می کنید این کار شرکت سامسونگ درست است؟ و به نظر شما چه کسانی و چرا هنوز از نوت ۷ استفاده می کنند؟


منبع: تعمیرات موبایل در کرج ، دیجی دکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البان elbaan

قبل از خرید وسایل نو آن را در دکوراسیون منزل امتحان کنید

شب عید است و بسیاری از مردم در حال و هوای خانه تکانی و نظافت منزل. بسیاری از خریدها هم در همین ایام انجام می شود. یکی از این خریدها، خرید وسایل نو می باشد و بزرگترین چالش این است که آیا این وسیله به سایر وسایل منزل می آید و آیا هارمونی بین وسایل حفظ خواهد شد؟

chairish01-DigiDoki

تست وسیله در خانه، دیجی دکی

دو شرکت بزرگ فروش لوازم منزل در خارج از کشور نرم افزاری را تولید کرده اند که شما قبل از رفتن به فروشگاه می توانید همه محصولاتشان را بر روی اپ موبایل ببینید. هنگام خرید وسایل نو، آن وسیله ای را که مدنظرتان است را انتخاب کرده و بعد به صورت یک فریم در دوربین موبایلتان ظاهر می شود. گوشی خود را چرخانده و هر جا که دوست دارید آن وسیله را بگذارید ثابت نگه می دارید.

حال که مکان وسیله نو را یافتید، می توانید عکسی تهیه کنید و ببینید که آیا وسیله جدید به سایر وسایل منزل همخوانی دارد؟ حتی می توانید از دیگران هم در این باره سوال کنید. وقتی به نتیجه خرید وسایل نو رسیدید، هم می توانید از طریق اپ و هم حضوری به فروشگاه های مربوطه مراجعه کنید و وسیله یا وسایل مورد نظرتان را با خیال راحت خریداری نمایید.

در حال حاضر اپ این شرکتها تنها در پلتفرم ios و برای محصولات اپل و آیفون نوشته شده اند.

آیا اگر فروشنده های داخلی هم کاری مشابه انجام دهند، شما از آن استقبال خواهید کرد؟

منبع: تعمیرات تخصصی اپل ، دیجی دکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البان elbaan

تعرفه مکالمات، پیامکها و اینترنت همراه سیم کارت خود را می دانید؟

اکثر ما بر اساس منطقه زندگی و پوشش شبکه ای اپراتورها، حداقل یک سیم کارت از یکی از سه اپراتور اصلی کشور، داریم. از آنها استفاده کرده و سر هر ماه یا دو ماه قبض آن را پرداخت می کنیم و یا اگر از نوع اعتباری باشد برایش مرتب شارژ خریداری می کنیم. آیا تعرفه مکالمات و پیامک های سیم کارت خود را می دانید؟ یعنی می دانید که هر ثانیه صحبت و یا هر پیامک ارسالی برایتان چند در می آید؟

مرتبط: وضعیت پوشش اپراتورها

در این پست به تعرفه ها و انواع سیم کارتهای اپراتورها می پردازم. به ترتیب حروف الفبا به معرفی انواع سیم کارت و تعرفه آن ها می پردازم (این اطلاعات فقط به منظور اطلاع رسانی است و فاقد هرگونه ارزش قانونی می باشند، اطلاعات کامل در سایت هر یک از اپراتورها یافت خواهد شد):

irancell-farsi-logo-DigiDoki

ایرانسل، دیجی دکی

ایرانسل

این اپراتور دارای سه نوع سیم کارت دائمی، اعتباری و پیام رسان می باشد. در ابتدا به سیم کارتهای دائمی می پردازیم:

  • تماس داخل شبکه ای (ایرانسل به ایرانسل): ۸۳.۲ریال در ثانیه (۴۹.۹تومان در دقیقه)
  • تماس خارج شبکه ای (از ایرانسل به سایر اپراتورها و تلفن ثابت): ۸۳.۲ریال در ثانیه (۴۹.۹تومان در دقیقه)
  • پیامک فارسی به خطوط سیار: ۹.۹تومان
  • پیامک لاتین به خطوط سیار: ۱۷تومان
  • پیامک به خطوط ثابت: ۱۲تومان
  • پیامک به خارج از کشور: ۱۵۰تومان
  • پیام چند رسانه ای: ۱۹.۹تومان
  • اینترنت همراه: ۰.۴ ریال به ازای هر کیلو بایت (مصرف به کیلو بایت بالاتر رُند می شود)

سیم کارت اعتباری ایرانسل:

  • تماس داخل شبکه ای (ایرانسل به ایرانسل): ۱.۱۱۵تومان در ثانیه (۶۶.۹تومان در دقیقه)
  • تماس خارج شبکه ای (از ایرانسل به سایر اپراتورها و تلفن ثابت): ۱.۳۳۱تومان در ثانیه (۷۹.۹تومان در دقیقه)
  • پیامک فارسی به خطوط سیار: ۱۱.۵تومان
  • پیامک لاتین به خطوط سیار: ۲۰.۹تومان
  • پیامک به خطوط ثابت: ۱۲تومان
  • پیامک به خارج از کشور: ۱۵۰تومان (به برخی کشورها ۱۰۰تومان)
  • پیام چند رسانه ای: ۱۹.۹تومان
  • اینترنت همراه: ۰.۶ ریال به ازای هر کیلو بایت (مصرف به کیلو بایت بالاتر رُند می شود)

تعرفه سیم کارت پیام رسان ایرانسل که تنها به منظور ارسال پیامک و پیام چند رسانه ای و همچنین اتصال به اینترنت خط استفاده می شود و دو نوع دائمی و اعتباری دارد به ترتیب زیر است:

  • پیامک به خطوط سیار (اعتباری): ۱۱تومان
  • پیامک فارسی به خطوط سیار (دائمی): ۹.۹تومان
  • پیامک لاتین به خطوط سیار (دائمی): ۱۱تومان
  • پیامک به خطوط ثابت: ۱۲تومان
  • پیامک به خارج از کشور: ۱۵۰تومان (به برخی کشورها ۱۰۰تومان)
  • پیام چند رسانه ای: ۱۹.۹تومان
  • اینترنت همراه (اعتباری): ۰.۶ ریال به ازای هر کیلو بایت (مصرف به کیلو بایت بالاتر رُند می شود)
  • اینترنت همراه (دائمی): ۰.۴ ریال به ازای هر کیلو بایت (مصرف به کیلو بایت بالاتر رُند می شود)
Rightel-logo-DigiDoki

رایتل، دیجی دکی

رایتل

این اپراتور نیز سه سیم کارت دائمی، اعتباری و دیتا دارد که با نرخ های سیم کارت دائمی آن شروع می کنیم:

  • مکالمه درون شبکه: ۴۹۹ ریال در دقیقه
  • مکالمه برون شبکه: ۴۹۹ ریال در دقیقه
  • پیامک فارسی: ۹۸ ریال
  • پیامک انگلیسی: ۱۶۹ ریال
  • پیام چند رسانه ای: ۱۹۸ ریال
  • اینترنت همراه (۲G در حالت رومینگ): ۰.۳۵ ریال به ازای هر کیلو بایت
  • اینترنت همراه (۳G/4G از ساعت ۱۴ امروز الی ۲ بامداد فردا): ۰.۴ ریال به ازای هر کیلو بایت
  • اینترنت همراه (۳G/4G از ساعت ۲ بامداد الی ۱۴): ۰.۱ ریال به ازای هر کیلو بایت

سیم کارت اعتباری رایتل:

  • مکالمه درون شبکه: ۶۲۰ ریال در دقیقه
  • مکالمه برون شبکه: ۸۵۲ ریال در دقیقه
  • پیامک فارسی: ۹۹ ریال
  • پیامک انگلیسی: ۲۳۰ ریال
  • پیام چند رسانه ای: ۴۰۰ ریال
  • اینترنت همراه (۲G در حالت رومینگ): ۰.۳۵ ریال به ازای هر کیلو بایت
  • اینترنت همراه (۳G/4G از ساعت ۱۴ امروز الی ۲ بامداد فردا): ۰.۶ ریال به ازای هر کیلو بایت
  • اینترنت همراه (۳G/4G از ساعت ۲ بامداد الی ۱۴): ۰.۶ ریال به ازای هر کیلو بایت

سیم کارت دیتا (مخصوص ارسال پیامک و پیام چند رسانه ای و اتصال به اینترنت خط)

  • پیامک فارسی: ۹۹ ریال
  • پیامک انگلیسی: ۲۳۰ ریال
  • پیام چند رسانه ای: ۴۰۰ ریال
  • اینترنت همراه (۲G در حالت رومینگ): ۰.۳۵ ریال به ازای هر کیلو بایت
  • اینترنت همراه (۳G/4G از ساعت ۱۴ امروز الی ۲ بامداد فردا): ۰.۵ ریال به ازای هر کیلو بایت
  • اینترنت همراه (۳G/4G از ساعت ۲ بامداد الی ۱۴): ۰.۵ ریال به ازای هر کیلو بایت

 

MCI-logo-DigiDoki

همراه اول، دیجی دکی

همراه اول

اپراتور همراه اول دو نوع سیم کارت اصلی دائمی و اعتباری دارد به همراه چهار نوع سیم کارت متفرقه دانش آموزی انارستان، کودک و نوجوان درسا، دانشجو و اختصاصی باشگاه پرسپولیس. در ابتدا تعرفه دو نوع اصلی را بیان می کنم و بعد به ویژگیهای سیم کارتهای دیگر اشاره ای خواهم کرد. در ابتدا سیم کارتهای دائمی:

  • مکالمه با همراه اول و تلفن ثابت: ۵۷۰ ریال
  • مکالمه با ایرانسل یا رایتل: ۶۲۵ ریال
  • پیامک فارسی: ۹۹ ریال
  • پیامک انگلیسی: ۲۳۲ ریال
  • اینترنت همراه (نوترینو): ۰.۴ ریال به ازای هر کیلو بایت دریافت و ارسال داده

سیم کارت های اعتباری:

  • مکالمه با همراه اول و تلفن ثابت: ۶۷۰ ریال
  • مکالمه با ایرانسل یا رایتل: ۹۳۷ ریال
  • پیامک فارسی: ۱۱۶ ریال
  • پیامک انگلیسی: ۲۷۴ ریال
  • اینترنت همراه (نوترینو): ۰.۶ ریال به ازای هر کیلو بایت دریافت و ارسال داده

سیم کارت دانش آموزی انارستان یک سیم کارت اعتباری می باشد با اعمال محدودیتهایی در اتصال به اینترنت با توجه به سن دانش آموزان.

سیم کارت کودک و نوجوان درسا: این سیم کارت با شعار دانایی، رشد، سرگرمی و اینترنت پاک طراحی شده است. ویژگیهای این سیم کارت را می توانید در سایت همراه اول جستجو کنید. کودکان می توانند با این سیم کارت به لیستی که والدینشان در گوشی می گذارند تماس برقرار و پیامک ارسال نمایند و از سایر مزایای آن نیز استفاده کنند. تعرفه آن به درستی بیان نشده و تنها به اینکه مشابه با سیم کارتهای همراه اول است اکتفا نموده.

سیم کارت دانشجویی: این سیم کارت از انوع اعتباری بوده با این تفاوت که هزنیه مکالمه درون شبکه دانشجویی آن برابر ۵۴۹ ریال است. در ابتدای استفاده از این کارت مقداری اعتبار اضافه هم هست که با جستجو در سایت همراه اول آنها را خواهید دید.

سیم کارت اختصاصی باشگاه پرسپولیس: یک سیم کارت اعتباری است با کمی اعتبار اولیه و عضویت رایگان در کانون هواداران پرسپولیس همراه اول برای نیم فصل

 

این بود شرح مفصلی از تعرفه ها در خطوط اپراتوری ایران. چند نکته مهم را در پایان برایتان شرح خواهم داد. در مکالمات نرخ بر حسب ثانیه محاسبه می شود و بدان معناست که برخلاف گذشته مکالمات زیر یک دقیقه، یک دقیقه محاسبه نمی شوند. در کلیه خطوط اپراتوری، هزینه جابجایی (تماس بین شهری) حذف شده است. نرخ اینترنت نیز، با توجه به نسلی که استفاده می کنید (۴G, 4.5G, 3G) می تواند متفاوت باشد! تمام اپراتورها بسته هایی نیز دارند که گاها به نفع کاربران هم می توانند باشند!

منبع: تعمیرات تخصصی اپل ، دیجی دکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البان elbaan

شاتل موبایل ، اپراتور چهارم، اولین اپرتور Full MVNO در ایران، با پیش شماره ۰۹۹۸ در راه بازار!

سیمکارتهای شاتل موبایل ، به عنوان اولین اپراتور واقعی Full MVNO ایران، به زودی با پیش‌ شماره جدید ۰۹۹۸ وارد بازار کشور خواهند شد و به نوعی اگر همچون برخی اپراتورها شکست نخورد، می توان از آن به عنوان اپراتور چهارم نام برد.

مرتبط: تعرفه اپراتورها

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل که از زیرمجموعه های شرکت اینترنتی شاتل می باشد، توانسته از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه (Full MVNO) را کسب نماید و بدین ترتیب اولین شبکه نسل جدید اپراتور تلفن همراه ایران را راه اندازی کند. سیم کارتهای این نسل جدید امکان برقراری مکالمه، تبادل پیامک و همچنین دسترسی به اینترنت نسلهای ۳، ۴ و ۴.۵ را نیز دارد.

مرتبط: ۴G

اپراتور مجازی نوع اول در مقایسه با اپراتورهای مجازی نوع دوم (Light MVNO)، دارای همه امکانات، تجهیزات فنی و هسته مشبکه تلفن همراه بوده و با به کارگیری زیرساخت رادیویی کشور می تواند خدمات خود را به مشتریان و مشترکینش ارائه دهد.

بر طبق پروانه اعطا شده به شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل، این شرکت بعنوان اپراتور خدمات سیار گروه شرکت‌های شاتل، به زودی خدمات مبتنی بر نسل‌های جدید شبکه تلفن همراه خود را در قالب سیم‌کارت‌هایی با نام تجاری «شاتل موبایل» به مشتریان خود در سراسر کشور عرضه خواهد کرد.

ShM_Simcard_DigiDoki

سیمکارت شاتل موبایل، دیجی دکی

همانطور که در بالاتر نیز اشاره شد، این اپراتور همچون اپراتورهای دیگر خدماتی نظیر ارسال پیامک و برقراری مکالمه و همچنین اتصال به اینترنت خط نسل های موجود را دارد و علاوه بر اینها طبق گزارش منتشره از این شرکت طرح ها و خدمات ویژه محتوایی و ارزش افزوده با کیفیت شاتل را نیز در اختیار مشترکینش قرار خواهد داد.

همچنین این شرکت مدعی شده است که از ابتدا در تمام نقاطی تحت پوشش خود خدمات اینترنت پر سرعت بر پایه TD LTE را به صورت یکپارچه به کاربرانش ارائه خواهد نمود.

مرتبط: LTE-A

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به عنوان شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل، در سال ۱۳۹۴ و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شده است.

شما خواننده عزیز تحت چه شرایطی حاضر خواهید بود دست از اپراتورهای قبلی خود کشیده و سراغ این اپراتور جدید و نوپا بروید؟

منبع: تعمیر گوشی در محل ، دیجی دکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البان elbaan