البان، تعمیرات موبایل ، تعمیرات لپ تاپ

لذت تعمیرات موبایل جلوی چشمانتان ، البان

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

آیفون قدیمی خود را چه کار می‌توانیم بکنیم؟

با توجه به پیشرفت روزانه تکنولوژی بلاخره مجبور می شویم گوشی خود را عوض کنیم و یک گوشی نو بخریم. مخصوصا در مواقعی که نرخ ها کمی پایین می آیند. اما اگر گوشی آیفون قدیمی داشته باشیم، با آن چه کار کنیم؟ در ادامه البان اقداماتی برای گوشی آیفون قدیمی شما خواهد گفت.

گوشی آیفون از چه زمانی قدیمی محسوب می شود؟

از آنجا که شرکت اپل معمولا هر سال محصولات محدودی را ارائه می کند، گوشی هایش تا چندین سال، بنا بر قابلیت های سخت افزاری شان، آخرین به روز رسانی های iOS را دریافت می کنند. به عنوان مثال، امسال نیز گوشی های آیفون 6s نیز به روز رسانی iOS 13 را دریافت می کنند.

اما این به روز شدن تا جایی ادامه دارد و بعد از آن گوشی شما به روز رسانی دیگری دریافت نخواهد کرد. این زمان، زمان آغاز قدیمی شدن گوشی شماست. دیگر کم کم باید به فکر بیفتید، اگر نمی خواهید از دنیای تکنولوژی عقب بیفتید، مجبور هستید یک گوشی نو بخرید.

آیفون قدیمی خود را بفروشید

با آیفون قدیمی خود کارهای زیادی می توانید انجام بدهید. اگر قیمتش برایتان قابل توجه هست و در خرید گوشی بعدی مبلغی که دستتان را می گیرد، مناسب هست، آن را بفروشید. مراکز زیادی هستند که گوشی قدیمی شما را به عنوان دست دوم خریداری می کنند. اما اگر می خواهید آن را بفروشید حتما موارد مهم در رابطه با فروش گوشی دست دوم که در پست https://blog.elbaan.com/archives/5946 ذکر کرده ایم را در نظر داشته باشید، تا به بالاترین قیمت ممکن آن را بفروشید.

آیفون قدیمی ، البان

اگر جایی بردید، و آیفون قدیمی تان را قیمت کردند، اگر شخصی را می شناسید که می خواهد گوشی دست دوم بخرد، می توانید با قیمتی بالاتر (حداقل ده تا بیست درصد بالاتر از آنچه خریدار مغازه اعلام کرده) به آن شخص بفروشید. چرا که شخص مغازه دار می خواهد گوشی را از شما بخرد و به شخص دیگری بفروشد و در این معامله سودی هم ببرد که اگر خریدار مستقیم پیدا کنید می توانید مستقیما سود حاصل از فروش را به جیب خود بزنید.

اگر به کشورهای همسایه دارای نمایندگی اپل سفر می کنید، با در دست داشتن جعبه و سایر ملحقات اولیه گوشی، می توانید آن را داده و یک گوشی جدید آیفون با پرداخت مابه التفاوت دریافت کنید. در هنگام بازگشت نیز با روش آموزش داده شده برای رجیستر کردن گوشی مسافر، آن را رجیستر کرده و استفاده کنید.

هنگام فروش و خرید گوشی دست دوم به تمام موارد مهم ذکر شده در این رابطه توجه داشته باشید

به جای فروش آن را ببخشید یا به عنوان زاپاس کنار بگذارید

اگر گوشی تان قیمت چندانی ندارد، یا دلتان نمی خواهد آن را بفروشید، می توانید به شخصی ببخشید. فقط هنگام بخشیدن مراقب باشید که کاملا همه چی را از روی گوشی پاک کنید و اپل آیدی خودتان را از روی گوشی حذف کنید.

گزینه دیگر این است که آن را به عنوان گوشی زاپاس کنار بگذارید. در این صورت مناسب هست که حداقلی ماهی یک بار یا نهایتا دو ماه یک بار گوشی را روشن کرده، باتری اش کمی کار کند و بعد تا بین 50 تا 80 درصد شارژش کنید و مجدد کنار بگذارید.

آیفون قدیمی خود را به کنسول بازی تبدیل کنید

اگر گوشی شما آنقدر قدیمی نشده که اپی روی آن نصب نشود، می توانید آن را تبدیل به وسیله بازی کنید. خودتان یا بچه های اطرافتان می توانید لحظات سرگرم کننده ای با آن داشته باشید. فقط مراقب قانون 20-20-20 و چشمان و گردن خودتان باشید.

آیفون قدیمی ، البان

از آیفون قدیمی خود را به عنوان نقشه خوان داخل ماشین استفاده کنید

اگر ماشین شما جی پی اس ندارد و می خواهید از این قابلیت بهره ببرید، کافی است یک پایه نگه دارنده برای گوشی قدیمی خودتان بگیرید، به همراه یک سیم کارت. سپس از این گوشی قدیمی به عنوان یک مسیریاب و نقشه خوان استفاده کنید.

آیفون قدیمی ، البان

البته مراقب باشید تا وقتی که جایی پارک می کنید گوشی داخل ماشین جا نماند و همچنین گوشی در گرما و نور آفتاب نماند که خطر انفجار خواهد داشت.

دوربین امنیتی با آیفون قدیمی

همانطور که برای تبدیل گوشی های اندرویدی به دوربین ضد سرقت گفتیم، با گوشی های آیفون هم می توانید چنین کاری بکنید. با استفاده از اپ های AtHome،  Presence و  Manything این امکان برایتان مهیا می شود که گوشی آیفون قدیمی خود را به یک دوربین ضد سرقت تبدیل کنید. این اپ ها پولی هم هستند، اما در حالت بدون پول کارهای زیادی انجام می دهند.

آیفون قدیمی ، البان

کلام آخر

تا جای ممکن سعی کنید با توجه به نیازتان گوشی خرید کنید و وقتی هم که گوشی نو می خرید، سعی کنید از تمام قابلیت های آن استفاده کنید. یک مطالعه ساده و جستجوی داخل گوشی کافی است تا با بسیاری از قابلیت های آن آشنا شوید. در این عرصه البان تمام تلاشش را می کند تا با آموزش های کامل و دقیق شما را در استفاده هر چه بهتر از گوشی هوشمندتان کمک یاری برساند.

 

منبع: تعمیرات موبایل در محل البان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البان elbaan

اندروید 10 با چه قابلیت های جدیدی ارائه خواهد شد؟

بعد از اندروید 9 و امکاناتش حال نوبت به نسخه جدید اندروید رسیده است. پس از مدتی تست و آزمایش اندروید 10 در حالت نسخه بتا برای توسعه دهندگان، به تازگی گوگل این نسخه را ارائه کرده و باید منتظر بود و دید که شرکت ها چه تصمیمی برای ارائه آن برای محصولاتشان دارند. در ادامه البان مهم ترین قابلیت های این نسخه و تغییرات به وجود آمده در آن را برایتان شرح خواهد داد.

اندروید 10 و تغییر روند نامگذاری

اگر شما هم پیش از این در دنیای اندروید سیر می کرده اید، حتما به خاطر دارید که هر نسخه از اندروید به نام یک دسر یا خوراکی بوده است. اما این بار دیگر خبری از این شیرینی ها و این مدل نامگذاری نیست.

پیش از این قرار بر این بود تا اندروید 10 با نام اندروید Q مخفف Queen Cake به معنای کیک ملکه ارائه شود، اما هنگام رونمایی و ارائه خبری از کیو نیست.

اندروید 10 البان

اما همچنان گوگل مجسمه ای برای اندروید 10 ساخت!

جابجایی حرکتی

این قابلیت به نوعی از قابلیت گوشی های آیفون و محصولات اپل گرفته شده است و در اندروید 10 نیز کاربرانی که گوشی شان این به روز رسانی را دریافت نمایند می توانند از آن بهره ببرند. جابجایی حرکتی یا Gesture Navigation را در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

کاربران اندروید 10 می توانند از انواع کشیدن های انگشت روی صفحه نمایششان انواع کارها را بکنند. دیگر لازم نخواهد بود همان سه گزینه پایین صفحه را استفاده کنند. این امکان که پیش از این در گوشی های آیفون تک دکمه ای وجود داشت حالا می خواهد به اندروید هم بیاید.

اندروید 10 البان

انواع کشیدن ها از بالا به پایین، نگه داشتن و بعد کشیدن، کشیدن انگشت به وسط صفحه، کشیدن انگشت به طرفین و … هر کدام منویی را برایتان باز خواهد کرد. شاید در ابتدا کمی گیج کننده باشد، اما به مرور زمان احتمالا کاربران اندرویدی به این فکر می افتند که پیش از این و بدون این قابلیت چه می کرده اند؟!

مود تاریک

اندروید هم بعد از آنکه اپ های بسیاری مود تاریک را به ویژگی های خودشان اضافه کردند، این امکان را در اندروید 10 اضافه کرده است.

مطلب مرتبط: رابطه مود تاریکی و مصرف باتری

از آنجا که این تغییر پیشتر از این ها اعلام شده بود، بسیاری از اپ ها خود را با آن هماهنگ کردند تا وقتی که گوشی به صورت سیستمی به مود تاریک می رود، این اپ ها هم به پیروی از خود گوشی تاریک شوند.

اندروید 10 البان

این امکان هم از طریق تنظیمات گوشی قابل فعال شدن هست و هم از طریق گزینه های میانبر بالای صفحه.

پاسخگویی هوشمند

اندروید در نسخه جدید باهوش تر می شود و در پاسخ به پیام ها به کاربر کمک می کند. اگر آدرسی برایش ارسال شود، گزینه گوگل مپس برایش باز می شود تا آن آدرس را در نقشه ببیند. برای پاسخ به سوالات گزینه های مربوطه را می آورد.

اندروید 10 البان

این ویژگی با لینک شدن به یوتیوب و گوگل مپس کار می کند و با توجه به مسدود بودن یوتیوب در ایران ممکن است با برخی مشکلات همراه باشد، مخصوصا اینکه برای زبان فارسی هم هنوز نمی دانیم که این ویژگی وجود دارد یا نه!

کنترل بهتر دسترسی ها در اندروید 10

در نسخه های قبل از 10 اندروید، اجازه برای انواع دسترسی ها به صورت بله و خیر یا Allow و Deny بوده است. اما در اندروید 10 این گزینه ها بیشتر می شوند و گزینه بله به حالت های بیشتری تبدیل می شود.

اندروید 10 البان

اینکه اجازه دسترسی محدود به زمان استفاده از اپ باشد و یا دائمی. این ویژگی که مخصوص دسترسی به موقعیت مکانی است، این کمک را می کند تا اپ مورد نظر دائما موقعیت مکانی کاربر را رصد نکند و حس ناامنی ایجاد نکند. همچنین در مصرف باتری گوشی نیز صرفه جویی خواهد شد.

به روز رسانی های امنیتی مستقیم از طریق گوگل پلی

در اندروید 10 به بعد، گوگل منتظر نمی ماند تا اپ ها و گوشی ها به روز رسانی های امنیتی خود را ارائه دهند. هرگاه احساس نیاز کند خودش از طریق گوگل پلی این به روز رسانی ها را ارائه خواهد کرد.

اندروید 10 البان

کدام گوشی ها اندروید 10 را دریافت می کنند؟

در حال حاضر انواع گوشی های پیکسل گوگل یکی یکی در حالت دریافت به روز رسانی اندروید 10 هستند. اینکه کدام گوشی ها این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد را به زودی برایتان منتشر خواهیم کرد، اما جالب است بدانید در خبرهای به دست آمده در محصولات سامسونگ، تنها محصولات پرچمدار سری اس و نوت آن هم از اس 9 و نوت 9 به بعد این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد!!!

برای انجام به روز رسانی گوشی اندرویدی خود کافی است از بخش تنظیمات و قسمت به روز رسانی ها اقدام کنید.

 

منبع: تعمیر گوشی در محل البان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البان elbaan

جستجوی بهتر در تلگرام 5.12 با پشتیبانی بهتر از iOS 13 و اندروید 10

تلگرام باز هم به روز رسانی دیگری ارائه کرد و با نسخه 5.12 جستجوی بهتر یا راحت تر و همچنین تفاوت هایی برای گوش دادن به صوت و آهنگ ایجاد کرده است. این اپ برای اندروید 10 و iOS 13 نیز ارتقا یافته تا دستگاه هایی که که از این نسخه ها بهره می برند از تلگرام هم استفاده بهتری داشته باشند.

جستجوی بهتر در تلگرام 5.12

در گذشته و قبل از این به روز رسانی اگر در گوشی و داخل یک چت یا کانال یا گروه، برای کلمه ای جستجو می کردید، اعدادی به همراه دو فلش در پایین صفحه ظاهر می شدند که بیانگر تعداد موارد آن عبارت جستجو شده و جایگاه آنها در چت ها بودند.

اگر در تلگرام ویندوز سرچ کنید، تمام موارد جستجو به صورت یک فهرست برایتان به نمایش در می آید:

جستجوی بهتر تلگرام، البان

حالا در جستجوی بهتر نسخه 5.12 وقتی در گوشی خود روی عدد و فلش ها بزنید، فهرستی مانند آنچه در نسخه تلگرام ویندوز می بینید، برایتان نمایش داده خواهد شد تا حدودا بدانید که کلمه در کدام بخش و چت یافت شده است:

جستجوی بهتر تلگرام، البان

موارد بهبود یافته مختص آیفون

  • در نسخه 5.12 برای گوشی های آیفون امکاناتی در بخش پخش موسیقی مهیا شده است. شما در پادکست های طولانی و آهنگ ها، هر وقت آن را قطع کنید، وقتی به آن برگردید، مجدد از ادامه شنیده های قبلی تان می توانید آن را گوش کنید.
  • پشتیبانی بهتر از آی پد.
  • و سازگاری با تغییرات ایجاد شده در iOS 13.

موارد بهبود یافته مختص اندروید

  • بهبودهای مختلف ظاهری و کاربری
  • پشتیبانی بهتر از اندروید 10

کلام آخر

این به روز رسانی به جدیت به روز رسانی های قبلی تلگرام نیست. اما اگر تصمیم به آپدیت آن گرفتید حتما حتما از مبادی رسمی مانند اپ استور و گوگل پلی این کار را انجام دهید و از نصب و به روز رسانی از جاهای نامطمئن پرهیز کنید. سعی کنید فقط از تلگرام اصلی استفاده کنید.

هر گونه مشکلی در این زمینه ها داشتین، می توانید از خدمات مشاوره تلفنی البان آن هم به صورت رایگان استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البان elbaan

مود تاریک در حالت کلی خوب هست یا بد؟

مود تاریک یک ویژگی است که از روز ابتدایی ظهور آن در انواع اپ ها مورد استقبال کاربران قرار گرفت. و حالا بسیاری از سیستم عامل ها در صدد هستند تا مود تاریک را ارائه دهند و برخی نیز قبلا این کار را کرده اند. اما آیا این مود در حالت کلی وضعیت مناسبی است؟

خوانایی مود تاریک کمتر هست!

مطالعات و تحقیقات نشان داده که خواندن و دیدن متون تیره روی سطوح روشن (یعنی مثلا نوشته سیاه روی زمینه سفید، مانند آنچه احتمالا الآن مطالعه می کنید) راحت تر هست و بهتر می توان اجزا را تفکیک کرد.

مود تاریک البان

برخلاف نظرات بعضا اشتباه، مود تاریک به چشمان شما کمکی نمی کنند تا آسیب کمتری ببینند. حتی در این حالت هم اگر از صبح تا شب و به مدت خیلی زیاد با گوشی خود کار کنید، همانند مود معمولی چشمان شما خسته شده و بعضا درد می گیرد. دلیل اصلی این موضوع تمرکز بیش از حد روی صفحه کوچک و عدم پلک زدن هست. تاریک یا روشن بودن صفحه به تنهایی مشکلی را حل نمی کند.

اما این موضوع باعث نمی شود که مود تاریک را کنار بگذاریم. باز هم علاقه ها به این مود زیاد است و به نظر نمی رسد چنین موضوعی از محبوبیت آن بکاهد.

مود تاریک در محیط های کم نور

شب هنگام و یا در جاهایی که نور محیطی کم هست، کم کردن نور صفحه یک کار واجب به شمار می رود تا چشمان شما نور کمتری دریافت کنند و با توجه به تاریکی محیط اطراف و بزرگ شدن مردمک چشم، آسیب کمتری به آن وارد شود. اگر روشنایی صفحه روی حالت اتوماتیک تنظیم شده باشد، خودش این کار را خواهد کرد.

مود تاریک البان

در این مواقع هست که مود تاریک می تواند یک گزینه مناسب به حساب بیاید. علاوه بر اینکه نور صفحه را برای خودتان کم می کند، نور صفحه را که ممکن است برای دیگران هم آزار دهنده باشد متعادل می کند. تاریک شدن هر چه سفید است و سفید شدن هرچه سیاه، یک نور مخالف حالت معمولی ایجاد می کند که عمدتا باعث کاهش نور انتشاری از صفحه موبایل می شود.

درست است که کم کردن نور یا استفاده از مود تاریک می تواند تا حد زیادی به چشمان شما کمک کند، اما اختلالات خوابی ناشی از استفاده از موبایل پیش از خواب و نور آبی آن همچنان باقی خواهد ماند و این گزینه ها نباید باعث شود که بدون اینکه متوجه باشید به سلامتی خود آسیب برسانید!

مود تاریک برای برخی افراد خیلی خوب هست

اگر چه گفتیم که خواندن متنی تیره در پس زمینه ای روشن برای چشم راحت تر هست، اما این موضوع برای برخی افراد متفاوت است. افرادی هستند که چشمانشان به نور زیاد حساس هست و باعث سردرد و … می شود. در این افراد مسلما استفاده از مود تاریک توصیه می شود.

مود تاریک البان

افراد دیگری هم هستند که با نور صفحه نمایش دچار دردهای میگرنی می شوند و مود تاریک به آنها کمک خواهد کرد. و در حالت کلی هم برای برخی افراد از روی تجربه خودشان این حالت بهتر از حالت معمولی است.

اگر چه بسیاری از محصولات گزینه هایی مشابه به مود تاریک در خود ایجاد کرده بودند (همچون انواع فیلترهای گوشی های آیفون) اما مود تاریک تفاوت های بسیاری با این مودها دارد.

کاهش مصرف باتری با مود تاریک

همانطور که قبلا هم در رابطه با ارتباط مود تاریکی و مصرف باتری به صورت مفصل گفته ایم، مود تاریک در گوشی هایی که دارای صفحه نمایش OLED هستند باعث کاهش مصرف باتری می شود. چرا که در این صفحه نمایش ها رنگ سیاه از خاموش بودن پیکسل ها ایجاد می شود!

مود تاریکی ، دیجی دُکی

این موضوع حائز اهمیت هست که با توجه به روشنایی صفحه نمایش، مصرف باتری در این مود حدودا بین 15 تا 60 درصد کاهش خواهد یافت! اما مراقب باشید که اگر چشمان شما با این مود اذیت می شوند، خالی شدن باتری خیلی بهتر از خراب شدن چشمان و به خطر افتادن سلامتی تان هست! نگران باتری گوشی خود نباشید، هر زمان نیاز به تعویض باتری داشتین، سامانه تعمیرات موبایل در محل البان به شما کمک خواهد کرد!

در پایان آیا مود تاریک بهتر هست و استفاده از آن توصیه می شود؟

مانند بسیاری از سوال های دیگر، این سوال نیز جواب مستقیمی ندارد. به صورت قاطع نمی توان پاسخ مثبت یا منفی به این سوال داد! عوامل و شرایط مختلف در بندهای قبلی ذکر شدند و با توجه به آنها نمی توان برای تمام کاربران نسخه یکسان پیچید.

مود تاریک البان

مود تاریک می تواند در محیط های تاریک خوب باشد، برای برخی افراد مفید است، در برخی گوشی ها باعث کاهش مصرف باتری می شود، اما در مقابل ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد و در محیط های روشن نیز خیلی حس خوبی به کاربر ندهد. ضمن اینکه به طور کلی در اکثر افراد چشم با نوشته تیره روی زمینه روشن راحت تر هست!

قانون 20-20-20 را همواره به یاد داشته باشید و بعد از هر 20 دقیقه کار با صفحات نمایشی، به مدت 20 ثانیه به نقطه ای در 20 متری خود نگاه کنید!

البان پاسخ این سوال را به خودتان واگذار می کند. این موضوع در کنار تمام مطالب گفته شده فردی بوده و برای هر فرد می تواند جوابی خاص داشته باشد. از شنیدن پاسخ های شما استقبال می کنیم.

 

منبع: تعمیرات موبایل البان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البان elbaan

بی صدا شدن آیفون یکی از ویژگی های iOS 13

در iOS 13 شاهد قابلیتی خواهیم بود که باعث بی صدا شدن آیفون در برابر تماس ها از شماره هایی غیر از شماره های داخل لیست مخاطبین می شود. نام این ویژگی در گوشی به صورت Silence Unknown Callers خواهد بود. البان این ویژگی که باعث رهایی کاربران آیفونی از تماس های تبلیغاتی (که گویا در کشورهای خارجی بسیار بیشتر از ایرانی رخ می دهد) می شود را بیشتر توضیح می دهد.

توقف تماس های تبلیغاتی با قابلیت بی صدا شدن آیفون در iOS 13

همانطور که گفته شد قابلیت Silence Unknown Callers باعث می شود تا گوشی شما در برابر تماس های ناآشنا ساکت بماند و مزاحمتان نشود. با فعال بودن این گزینه همچنان مخاطبانتان خواهند توانست با شما تماس بگیرند، اما اگر شماره ای در لیست مخاطبینتان نباشد، احتمال اینکه بتواند با شما صحبت کند، بسیار کم می شود!

بی صدا شدن آیفون البان

این ویژگی قرار است با iOS 13 به گوشی های آیفون راه پیدا کند.

اگر گزینه پیدا کردن مخاطبین در سایر اپ ها برای سیری فعال باشد، شماره ای که در سایر اپ ها و ایمیل هایتان موجود باشد از این قاعده مستثنی خواهد شد و سیری به این شماره اجازه خواهد داد تا بتواند با شما تماس گرفته و صحبت کند.

این ویژگی رد تماس نمی کند و فقط باعث بی صدا شدن آیفون در برابر شماره های غریبه و ناآشنایی می کند که نه در لیست مخاطبینتان و نه در سایر اپ های داخل گوشی تان موجود نیستند. اما همچنان شما می توانید آنها را به صورت تماس از دست رفته (missed call) در فهرست تماس های گوشی ببینید.

بی صدا شدن آیفون البان

اگر صندوق صوتی برای گوشی خود فعال کرده باشید، این تماس ها خود به خود به این صندوق منتقل می شوند و بعدا می توانید پیام های آنها را در صندوقتان گوش دهید.

نحوه فعالسازی بی صدا شدن آیفون در برابر تماس های ناآشنا

این گزینه در حالت عادی فعال نیست! بعد از آنکه گوشی خود را به نسخه iOS 13 به روز کردید (این به روز رسانی هنوز ارائه نشده و پیش بینی می شود همچون روند همیشگی تا یک ماه آینده و نهایتا تا اواسط مهرماه ارائه شود)، وارد بخش تنظیمات گوشی بشوید. در تنظیمات گزینه Phone را پیدا کرده و واردش شوید.

بی صدا شدن آیفون البان

به انتهای این بخش که بروید گزینه Silence Unknown Callers را خواهید دید. وقتی این گزینه را فعال کنید، کار تمام است. دیگر هیچ شماره ناآشنایی نمی تواند مزاحمتی برای شما ایجاد کند.

مشکلی که بی صدا شدن آیفون می تواند ایجاد کند

این قابلیت هوشمندی خاصی ندارد. برخلاف حالت مزاحم نشوید (Do not disturb) که جلوی تماس های غریب را می گیرد و اگر شماره غریبی تعداد دفعات زیادی تماس بگیرد، بلاخره به او راه خواهد داد، این قابلیت در صورت فعال شدن بدون هیچ توجهی تمام تماس ها از شماره های ناآشنا را ساکت می کند.

اگر خواهان فعال بودن این ویژگی هستید و منتظر یک تماس از شماره خاصی هستید، حتما این شماره را در مخاطبین خود ذخیره نمایید. اگر نمی دانید شماره خاص چه شماره ای است و مهم هست که در لحظه تماسش پاسخگو باشید، حتما حتما این ویژگی را غیرفعال نمایید!

چنانچه از تماس خاص فقط باید پیغامی را دریافت کنید، با فعال بودن صندوق صوتی تان مشکلی نخواهد بود و می توانید بعدا آن را گوش دهید.

بی صدا شدن آیفون البان

اگر مایل به بی صدا شدن آیفون خود به صورت کامل برای تمام تماس های ناآشنا نیستید، همانطور که در بالاتر نیز اشاره شد، از گزینه مزاحمت نشوید استفاده کنید که اگر شماره ای به صورت متوالی به دفعات با شما تماس گرفت، بتواند با شما صحبت کند.

کلام آخر

این ویژگی برای فرار از تماس های تبلیغاتی مزاحم ایجاد شده است. اگر از این دست تماس ها زیاد دریافت نمی کنید، لازم نیست فعالش کنید و تماس های واجبی را از دست بدهید.

از طرفی این ویژگی به صورت خودکار فعال نیست، ضمن آنکه قرار هست در iOS 13 ارائه شود، بنابراین اگر الان هم اتفاق بی صدا شدن آیفون هنگام تماس برایتان رخ می دهد، ممکن است گوشی شما یک مشکل سخت افزاری هم داشته باشد.

برای چنین مشکلی هم چاره کار ساده هست. کافی است وارد سامانه تعمیر موبایل در محل البانبه نشانی www.elbaan.com شوید و یک درخواست ثبت نمایید. اگر مشکل نرم افزاری باشد، کارشناس در تماس تلفنی با شما راهنماییتان خواهد کرد تا خودتان مشکل را به صورت کاملا رایگان حل کنید. اگر سخت افزاری هم باشد، با توجه به اطلاعات اعلامی از سوی شما اعلام هزینه می شود. درصورت موافقت شما برای تعمیر گوشی در محلی که شما می خواهید، مقابل دیدگانتان اقدام خواهد شد!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
البان elbaan