ای رفع مشکل لپ تاپ خود کلیک کنید.

شروع مشاوره

بعضا می توان مشکل لپ تاپ بدون انجام تعمیرات برطرف کرد. این گونه کارها را بعضا با استفاده از راهنمایی های کارشناسانه هم خودتان می توانید به راحتی انجام دهید. در این راستا البان برای رفع مشکل لپ تاپ شما، از طریق مشاوره رایگان تلفنی به شما مشاوره می دهد تا به نوعی تعمیرات رایگان لپ تاپ را تجربه کنید. علاوه بر این مشاوره، چنانچه لپ تاپ شما قابل تعمیر نباشد و یا بعد از عیب یابی مشکل پیش آمده نیاز به هزینه بیشتر از 400هزار تومان را داشته باشد و از شما برای این منظور سوال شود و شما نخواهید که تعمیرات انجام شود، بدون دریافت هزینه عیب یابی لپ تاپ به شما بازگردانده می شود.

از تعمیر لپ تاپ در البان بیشتر بدانید.

سازمان مرکز تعمیر لپ تاپ البان

در کنار موبایل، رایانه و لپ تاپ یکی از مهم ترین وسایل زندگی فناورانه امروز به حساب می آیند. با فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر ایران دور هم جمع شده ایم تا در تعمیرات لپ تاپ بتوانیم تحولی ایجاد کرده و این کار را از یک کار ناراحت کننده طاقت فرسا به یک کار خوشایند و ساده تبدیل کنیم. با توجه به نبود نمایندگی های اصلی در کشور و عدم پاسخگویی مناسب برخی از شرکت ها البان با فراهم کردن بالاترین حد استانداردها و با به کارگیری افراد تحصیل کرده و باسابقه در عرصه تعمیرات لپ تاپ، تعمیر لپ تاپ شما را در کوتاه ترین زمان و مقرون به صرفه ترین هزینه ها انجام می دهد.

تعمیر لپ تاپ در البان

تعمیرات سریع، مقرون به صرفه و با کیفیت نیاز به در اختیار داشتن تجهیزات حرفه‌ای و به روز و تعمیرکاران متعهد و باتجربه دارد. البان با گردآوری بهترین ها در حوزه تعمیرات، فرآیند صحیح آن را ایجاد کرده است. سعی داریم علاوه بر انجام تعمیرات مناسب با آموزش دادن نیز افراد بیشتری را برای این کار به بازار معرفی کنیم.

ماموریت مرکز تعمیر لپ تاپ البان

در البان ما مشتاق کاری هستیم که انجام می‌دهیم و این حس شوق و شور را می‌توان در فرایند هر تعمیری که انجام می‌دهیم احساس کرد. ما در این صنعت بهترین هستیم چون برای تعمیر هر دستگاهی، همان اندازه مراقبت و توجهی را می‌بخشیم که برای خودمان قائلیم. ما هر تشخیص و تعمیر موبایل را به عنوان چالشی در نظر می‌گیریم که باید راه منحصربه‌فردش را بیابیم، و اینطور نگاه نمی‌کنیم که صرفا کاری‌ست که باید انجام شود. ما از هر فرصتی استفاده می کنیم تا بهتر از دیروز باشیم و در عین حال می‌دانیم روزی که گذشته هم روزی بسیار خوب بوده است.

هر محله، هر لحظه

البان تعمیر لپ تاپ شما را مانند تعمیرات موبایل در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می‌دهد. تعمیرات لپ تاپ در محل در بسیاری از موارد امری ناشدنی است اما البان تلاش دارد تا با در اختیار داشتن بهترین ها تعمیرکاران ماهر را به شما نزدیکتر سازد. برای این منظور کافی است یک درخواست تعمیرات ثبت کنید تا از کارشناسی و مشاوره رایگان متخصصان تعمیرات البان بهره مند شوید.

تعمیرات موبایل در محل ، البانimg

سوالات متداول در مورد تعمیرات لپ تاپ البان

البان تعمیر لپ تاپ را در ایام کرونا چگونه انجام می دهد؟

با توجه به اعمال محدودیت ها و خطر همه گیری بیماری کرونا، البان تعمیرات را به بهترین شکل انجام می دهد تا کاربران نیاز به جابجایی و به خطر انداختن جان خود را نداشته باشند. تعمیرات در شرایط بهداشتی کامل انجام می گیرد و ضدعفونی شده برای کاربران ارسال خواهد شد.

آیا مشاوره و ثبت درخواست تعمیرات موبایل در البان رایگان است؟

بله، ثبت درخواست و دریافت مشاوره در خصوص لپ تاپ و تعمیرات و مشکلات آن در البان رایگان است. کافی است با ما تماس بگیرید یا ثبت درخواست کنید.

بعد از ثبت درخواست، چه فرایندی در البان اتفاق می‌افتد؟

بعد از ثبت درخواست توسط شما در سایت البان، ما با شما تماس می‌گیریم. مشاوره‌ اولیه‌ رایگان به شما ارائه خواهد شد. سپس با هماهنگی و رضایت اولیه خودتان، لپ تاپ به نزدیک ترین کلینیک البان ارسال می شود. پس از عیب یابی نهایی، چنانچه کار تعمیرات بیشتر از 400هزار تومان باشد، مجدد از شما اجازه گرفته می شود و در صورت رضایت کامل، کار تعمیر لپ تاپ شما انجام می شود. سپس لپ تاپ به همراه برگه ضمانت و مهلت تست خدمات ارائه شده برایتان بازگردانده خواهد شد.

آیا انجام عیب یابی و انجام ندادن تعمیرات نیز شامل هزینه می شود؟

هنگامی که لپ تاپ را ارسال می کنید، اگر مشکل لپ تاپ شما با هزینه ای کمتر از 400 هزار تومان رفع شود، این کار بدون کسب اجازه مجدد از شما انجام خواهد شد، اما در سایر موارد حتما نیاز به تایید شما است. چنانچه نخواهید لپ تاپ را تعمیر کنید، بدون دریافت هزینه بابت عیب یابی، لپ تاپ به شکل اولیه به شما بازگردانده خواهد شد.

تعمیرات لپ تاپ

آیا شما از قطعات اصلی لپ تاپ استفاده می‌کنید؟

بله. تمام قطعات مورد استفاده توسط البان اصل بوده و با توجه به حساسیت ما بر روی کیفیت خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهیم، همواره از استفاده از هر نوع قطعه‌ای که غیراصل و نامناسب بوده و کیفیت لازم را ندارد پرهیز می‌کنیم.