در تلگرام یک ویژگی اساس و کاربردی این بود که می توانستید با خود به اصطلاح چت کنید. مطالب و فایل های مورد نظر و مطلوبتان را در آن ذخیره می کردید. در به روز رسانی های اخیر هم که این گزینه به آیتم های ذخیره شده تبدیل شد و شما به راحتی مطالب مطلوب را ذخیره می کردید. چت با خود در واتساپ نیز وجود دارد. اما کمی متفاوت با تلگرام.


شما به راحتی مطالب مطلوب را ذخیره می کنید


اگر بخواهید امکان چت با خود در واتساپ را داشته باشید، هرگز خودتان را به عنوان یک مخاطب تنها نمی توانید پیدا کنید تا با خود چت کنید. تکلیف چیست؟ چاره کار ساده هست. باید یک گروه تشکیل دهید با خودتان و در گروه تنهاییتان با خود چت کنید!


مرتبط: در تلگرام با خود چت کنید


یک گروه تشکیل دهید، با اطلاع قبلی دوستتان او را به عنوان تنها عضو دیگر گروه انتخاب کنید. همانطور که می دانید هنگام تشکیل گروه در واتساپ حتما حداقل بایستی یک عضو به غیر از خودتان را انتخاب کنید. وقتی گروه تشکیل شد، شما به عنوان ادمین گروه می توانید هر کاری بکنید. اینجاست که باید از قدرت ادمینی خود استفاده کرده و دوستتان را از گروه بیرون کنید. بنابراین یک گروه دارید که فقط خودتان در آن عضو هستند و می توانید نوشته ها، فایل ها و پست های سایر گروه ها را به گروه تنهایی خودتان ارسال و ذخیره نمایید!


منبع: تعمیر گوشی  دیجی دکی